مرحله نیمه نهایی جام جهانی نوجوانان جهان

ببینید | پیروزی نوجوانان آلمان مقابل آرژانتین

جام جهانی زیر ۱۷ سال

ببینید | نوجوانان آلمان قهرمان جهان شدند

تیم فوتبال نوجوانان آلمان موفق شد در دیدار فینال جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی نوجوانان فرانسه را در ضربات پنالتی شکست دهد و به عنوان قهرمانی جهان برسد.
کد خبر: ۱۴۳۳۷۸۸

به گزارش جام جم آنلاین، جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی امروز شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ با برگزاری دیدار نهایی میان تیم‌های نوجوانان فرانسه و آلمان برگزار شد که این دیدار در وقت‌های عادی با نتیجه تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید و در ضربات پنالتی آلمان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد فرانسه عبور کند و عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ را به دست بیاورد.

در نیمه اول این مسابقه هرچند بازی بیشتر در میانه‌های میدان دنبال شد، اما برتری نسبی با نوجوانان آلمان بود و توپ و میدان را در اختیار داشتند.

در دقیقه ۲۷ خطای مدافع فرانسه روی بازیکن آلمان در داخل محوطه جریمه را داور ابتدا خطا تشخیص نداد، اما پس از بررسی توسط VAR پنالتی به سود آلمان اعلام شد و «برونر» برخلاف جهت حرکت دروازه بان توپ را وارد دروازه فرانسه کرد تا آلمان یک بر صفر پیش بیفتد.

بازی در نیمه دوم از سوی هر دو تیم تهاجمی آغاز شد. نوجوانان فرانسه در دقیقه ۵۱ به وسیله «درویش» موفق شدند برای بار دوم دروازه فرانسه را باز کنند و با نتیجه ۲ بر صفر پیش بیفتند اما ۲ دقیقه بعد و در دقیقه ۵۳ «دواباره» از تیم فرانسه یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا باز هم اختلاف به حداقل برسد.

در دقیقه ۶۹ «اوساو» با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا آلمان ۲۰ دقیقه پایانی بازی را ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد.

همین مساله باعث شد فرانسوی‌ها کنترل میدان را در دست بگیرند و حملات بیشتری روی دروازه آلمان تدارک ببینند و در دقیقه ۸۵ به وسیله «آموگو» بازی را به تساوی بکشانند.

در ادامه حملات هیچ کدام از تیم‌ها ثمری نداشت و ۹۰ دقیقه وقت‌های عادی با نتیجه تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم قهرمان باشد.

در ضربات پنالتی تیم فوتبال نوجوانان آلمان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شود و به عنوان قهرمان جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی در سال ۲۰۲۳ دست پیدا کند.

تعداد بازدید : 51
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها